Twój zakres obowiązków:
Wspomaganie codziennej pracy Zarządu; Bieżąca obsługa firmy pod względem administracyjnym; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, ich segregacja oraz archiwizowanie, dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; Wsparcie przy koordynowaniu bieżących projektów, kontraktów Sporządzanie dokumentów, zestawień, raportów dla potrzeb Zarządu dot. funkcjonowania Spółki; Współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów, wykonywanie przelewów bankowych, nadzór nad ewidencją czasu pracy pracowników; Wykonywanie innych zadań związanych z wsparciem Zarządu, biura, Spółki.
Nasze wymagania:
Biegła znajomość pakietu MS Office; Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, sumienność, pracowitość i zaangażowanie w wykonywaną pracę ;Umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz bardzo dobra organizacja pracy; Wykształcenie wyższe znajomość j. angielskiego Prosimy o przesyłanie CV na adres: glaspo@glaspo.pl