Wymagania:
● Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
● Doświadczenie w pracy administracyjnej lub w obszarze obsługi klienta
● Dobra znajomość systemów i narzędzi biurowych (MS Office)
● Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2)
● Biegła znajomość języka polskiego
Zakres obowiązków:
● Codzienna praca w systemie
* zarządzanie dokumentacją
* uzupełnianie danych
* tworzenie komentarzy i zadań
● Weryfikacja dokumentacji serwisowej i projektowej oraz przypisywanie umów do odpowiednich spraw
● Stała współpraca z Inżynierem Sprzedaży w celu kompletowania danych i dokumentów
● Identyfikacja właściciela zamówienia w przypadku zgłoszeń z Poland Help Desk
● Obsługa zgłoszeń: zamykanie spraw, eliminowanie duplikatów, przekazywanie do odpowiednich działów
Oferujemy:
● Pracę zdalną
● Umowę o pracę na okres próbny 3 miesięcy w wymiarze pełnego etatu
● Docelowo umowa na czas nieokreślony
Kontakt w sprawie oferty pracy:
Ilona
798 951 967
ikawiecka@bponetwork.pl
rekrutacja@bponetwork.pl
ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.